Relocation
בשוק הגלובלי, מעבר עובדים בין מדינות זה דבר שכיח וחברות רבות מבקשות להסדיר את האופן בו הן מנהלות את המעברים הללו.
צבירן מסייעת למעסיקים בנושאי Relocation בשלושה מימדים:
- הגדרת חבילת השכר, ההטבות והזכאויות לעובד, כולל האפשרות לרכישת נתוני שכר בעשרות מדינות.
- הגדרת מדיניות ה-Relocation של החברה. נושאים כגון:
-
- סוגי המשימות.
- תהליך האישורים והקצאת העלויות הפנימית בחברה.
- יחסי עובד-מעביד.
- היבטי השכר – שכר הבסיס, בונוסים, תמריצי מכירות, שעות נוספות וכדומה.
- הטבות – חופשה, מחלה, ביטוח פנסיוני, רכב וכדומה.
- זכאויות בגין המעבר – טיסות, משלוח, דיור, חינוך, חופשת מולדת וכדומה.
- מדיניות בנושאי מיסוי, מקום הפקת תלושי השכר, מטבעות והחזרי הוצאות.
- אירועים מיוחדים, כגון, חזרה מוקדמת, לידה במהלך השליחות, בני-זוג היוצאים לשליחות וכדומה.
- רכישת נתונים לצורך ניהול התהליך, כגון עלויות דיור וחינוך, דוחות המנתחים את הפערים בין יוקר המחיה (COL) בערים שונות, דוחות לחישובי מס (ברוטו לנטו) וכדומה. נתונים אלו נרכשים מחברת Mercer – שותפה אסטרטגית של צבירן, המנהלת מוצרי נתונים התומכים בתהליכי Relocation כבר עשרות שנים.