אסטרטגיית תגמול ומדיניות שכר והטבות
עלות עבודה היא לרוב ההוצאה הגדולה או השניה בגודלה של המעסיק. למרות זאת, גם חברות המקדישות משאבים ניכרים לאסטרטגיית השיווק, המכירות, פיתוח המוצרים וכדומה, במקרים רבים אינן מגדירות את אסטרטגיית התגמול שלהן. צבירן מסייעת לארגונים לגבש אסטרטגיית תגמול ומדיניות שכר, הטבות ותנאי העסקה, הנותנת מענה, בין היתר, לשאלות הבאות:
- מיצוב השכר וההטבות ביחס לשוק – האם נשלם יותר/פחות מהשוק? באילו נושאים נוביל את השוק ובאילו נפגר אחריו?
- לאיזה שוק נכון יהיה למעסיק להשוות את עצמו? כיצד נגדיר אותו?
- מהי השונות שנבקש לאפשר בין יחידות עסקיות, מדינות, סוגי עיסוקים, רמות היררכיות וכדומה?
- באיזו מידה אמור התגמול להשתנות בהתאם למצב העסקי (Good vs. Bad Times Policy)?
- כיצד יכול המעסיק להיות אטרקטיבי בעיני מועמדים, בהתחשב בצרכיו העסקיים החזויים)?
לצבירן יש נסיון ויכולת יחודיים לדון בנושאים אלו, החל מהרמה האסטרגית, דרך עיצוב התכניות הספציפיות (בונוס, תגמול הוני, תכנית פנסיונית וכדומה) ועד לרמה התפעולית והאדמיניסטרטיבית. כל זאת, כשהדיון הוא קונקרטי. מבוסס על נתוני השוק היחודיים שלנו ומשלב היבטים של יחסי עבודה ותקשורת פנים ארגונית.