Relocation

בשוק הגלובלי, מעבר עובדים בין מדינות זה דבר שכיח וחברות רבות מבקשות להסדיר את האופן בו הן מנהלות את המעברים הללו.
צבירן מסייעת למעסיקים בנושאי Relocation בשלושה מימדים:

  • הגדרת חבילת השכר, ההטבות והזכאויות לעובד, כולל האפשרות לרכישת נתוני שכר בעשרות מדינות.
  • הגדרת מדיניות ה-Relocation של החברה. נושאים כגון:
    • סוגי המשימות.
    • תהליך האישורים והקצאת העלויות הפנימית בחברה.
    • יחסי עובד-מעביד.
    • היבטי השכר – שכר הבסיס, בונוסים, תמריצי מכירות, שעות נוספות וכדומה.
    • הטבות – חופשה, מחלה, ביטוח פנסיוני, רכב וכדומה.
    • זכאויות בגין המעבר – טיסות, משלוח, דיור, חינוך, חופשת מולדת וכדומה.
    • מדיניות בנושאי מיסוי, מקום הפקת תלושי השכר, מטבעות והחזרי הוצאות.
    • אירועים מיוחדים, כגון, חזרה מוקדמת, לידה במהלך השליחות, בני-זוג היוצאים לשליחות וכדומה.
  • רכישת נתונים לצורך ניהול התהליך, כגון עלויות דיור וחינוך, דוחות המנתחים את הפערים בין יוקר המחיה (COL) בערים שונות, דוחות לחישובי מס (ברוטו לנטו) וכדומה. נתונים אלו נרכשים מחברת Mercer – שותפה אסטרטגית של צבירן, המנהלת מוצרי נתונים התומכים בתהליכי Relocation כבר עשרות שנים.