פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לניהול התהליכים הפנסיוניים בארגון המשמשת עובדים בביצוע בחירות פנסיוניות אישיות.
דברו איתנוOUR FEATURES
יכולות בולטות של המערכת
- הצטרפות דיגיטלית למוצר פנסיוני – חוויית עובד קלה ופשוטה, בסטנדרטים שלא הכרתם.
- ניוד קרנות השתלמות בין חברות-ביטוח ובתי השקעות.
- השימוש במערכת אפשרי באמצעות הטלפון החכם, הטאבלט או המחשב – לבחירת העובד.
- המערכת פועלת בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית.
- ממשק למסלקה הפנסיונית, המאפשר לעובד לראות את תמונת המוצרים המעודכנת שלו.
- מוקד שירות טכני ותמיכה לעובדים ולמעסיקים.
- ניהול מועדי הזכאות (כולל מועדי זכאות עתידיים) בהתאם למדיניות המעסיק והסכמי העבודה של העובדים.
- הצטרפות לכיסוי ביטוחי זמני לביטוח חיים וביטוח אבדן כושר עבודה, עד שהעובד החדש בוחר במוצר פנסיוני; בהתאם להסכם של המעסיק.
- לכל עובד מוצגים דמי הניהול המיוחדים למעסיק, התשואות והרכב הנכסים של כל מוצר פנסיוני.
שלבי העבודה עם MyPensya
הקמת עובד
עובד מוקם במערכת על-ידי המעסיק, בהקלדה, בממשק ממוכן או בטעינת קובץ.
בחירת העובד
המערכת פונה לעובד, ומציגה בפניו את המוצרים הקיימים שלו (אם נתן הרשאה למסלקה הפנסיונית). העובד בוחר במוצר המועדף עליו בהתאם לזכאותו ולפרטים המוצגים בפניו (דמי-ניהול, תשואות ועוד).
מימוש בחירות העובד
MyPensya אחראית לממש את בחירות העובד אצל חברות-הביטוח (או בתי-ההשקעות) שנבחרו על ידי העובד.
MyPensya מעדכנת את מחלקת השכר של המעסיק על בחירותיו של העובד.
MyPensya מעדכנת את מחלקת השכר של המעסיק על בחירותיו של העובד.
The stages of work
למי מיועדת המערכת?
שכר והטבות ומנהלי משאבי אנוש
ניהול תהליכי הצטרפות אוכלוסיות עובדים שונות למוצרים הפנסיוניים תוך שמירה על כללי הרגולציה ותיעוד מדויק של כל שלבי התהליך
כלל עובדי החברה
מאפשרת לכל עובד לבחור את המוצר הפנסיוני המועדף עליו באופן דיגיטלי, ישיר פשוט ומהיר ב- 4 שפות
שאלות ותשובות
איך משתמש העובד במערכת MyPensya?
העובד יכול להשתמש במערכת MyPensya בטלפון החכם, במחשב ובטאבלט.
באילו שפות פועלת המערכת?
עברית, אנגלית, רוסית וערבית.
באילו שפות פועל מוקד השירות לעובדים?
עברית, רוסית ואנגלית.
מי מספק את השירות למעסיק?
לכל מעסיק משוייך מנהל לקוח אישי הזמין עבורו בשעות העבודה הרגילות ובמקרים דחופים- בכל עת.
נציגי המעסיק מקבלים את הטלפון הישיר של מנהל הלקוח, כתובת המייל שלו, מספר הטלפון הנייד שלו לשיחות טלפון וווטסאפ.
נציגי המעסיק מקבלים את הטלפון הישיר של מנהל הלקוח, כתובת המייל שלו, מספר הטלפון הנייד שלו לשיחות טלפון וווטסאפ.
מה לגבי אבטחה? מדובר בנתונים מאוד רגישים.
המערכת נבנתה בסטנדרטים מתקדמים של אבטחה:
- המערכת מותקנת על הפלטפורמה המתקדמת והמאובטחת של Microsoft Azure.
- הנתונים מוצפנים בהצפנה חזקה, באחסנה ובשידור.
- המערכת מכילה גיבוי של כלי-ההגנה מתקדמים ביותר.
- MyPensya מוסמכת בתקני אבטחת המידע החשובים בעולם: ISO27001 ו-ISO27018.
- המערכת עוברת מבחני חדירות (Penetration Tests) תקופתיים.
- המערכת מותקנת על הפלטפורמה המתקדמת והמאובטחת של Microsoft Azure.
- הנתונים מוצפנים בהצפנה חזקה, באחסנה ובשידור.
- המערכת מכילה גיבוי של כלי-ההגנה מתקדמים ביותר.
- MyPensya מוסמכת בתקני אבטחת המידע החשובים בעולם: ISO27001 ו-ISO27018.
- המערכת עוברת מבחני חדירות (Penetration Tests) תקופתיים.
האם המערכת מיועדת רק לעובדים חדשים?
לא. המערכת מאפשרת למעסיק לנהל מועדי זכאות עתידיים גם לעובדים קיימים (למשל זכאות מאוחרת לקרן השתלמות) וכן מאפשרת לעובדים קיימים לנייד את קרנות ההשתלמות שלהם.
בנוסף, אנחנו מתכוונים להשיק יכולות נוספות של המערכת על מנת לתת לעובדים חוויית שירות פנסיונית שטרם נראתה בישראל.
בנוסף, אנחנו מתכוונים להשיק יכולות נוספות של המערכת על מנת לתת לעובדים חוויית שירות פנסיונית שטרם נראתה בישראל.
מדובר במערכת חדשה? איך אוכל לסמוך עליה?
המערכת פועלת משנת 2018.
במהלך שנת 2024, הצטרפו באמצעות המערכת קרוב ל-20,000 עובדים חדשים למוצרים פנסיוניים, וקצב הגידול רק עולה.
עשרות רבות של מעסיקים, מהגדולים בישראל, כבר עובדים עם המערכת.
ולא פחות חשוב מזה – המערכת בבעלות חברת צבירן, הפועלת כבר 40 שנה בתחום תגמול העובדים. צבירן היא כיום היועץ הגדול בישראל למעסיקים בתחומי הפנסיה והביטוח. כ-200 מעסיקים, מהגדולים בישראל ובעולם, משתמשים בשירותי צבירן בנושאי פנסיה וביטוח.
צבירן מספקת ל-MyPensya גב מקצועי פנסיוני ברמה הגבוהה בישראל.
במהלך שנת 2024, הצטרפו באמצעות המערכת קרוב ל-20,000 עובדים חדשים למוצרים פנסיוניים, וקצב הגידול רק עולה.
עשרות רבות של מעסיקים, מהגדולים בישראל, כבר עובדים עם המערכת.
ולא פחות חשוב מזה – המערכת בבעלות חברת צבירן, הפועלת כבר 40 שנה בתחום תגמול העובדים. צבירן היא כיום היועץ הגדול בישראל למעסיקים בתחומי הפנסיה והביטוח. כ-200 מעסיקים, מהגדולים בישראל ובעולם, משתמשים בשירותי צבירן בנושאי פנסיה וביטוח.
צבירן מספקת ל-MyPensya גב מקצועי פנסיוני ברמה הגבוהה בישראל.
האם MyPensya בבעלות חברות-ביטוח או בתי-השקעות? האם היא מקבלת עמלות?
לא.
MyPensya אינה בבעלות חברת-ביטוח, בית השקעות, מנהל הסדר פנסיוני או סוכן ביטוח כלשהו. אין ל-MyPensya קשרי בעלות עם מי מאלו. היא 100% בבעלות חברת צבירן.
MyPensya אינה מקבלת עמלות מהמוצרים הפנסיוניים של העובדים ואינה מכוונת את העובד או ממליצה על הצטרפות למוצר פנסיוני כלשהו.
MyPensya אינה בבעלות חברת-ביטוח, בית השקעות, מנהל הסדר פנסיוני או סוכן ביטוח כלשהו. אין ל-MyPensya קשרי בעלות עם מי מאלו. היא 100% בבעלות חברת צבירן.
MyPensya אינה מקבלת עמלות מהמוצרים הפנסיוניים של העובדים ואינה מכוונת את העובד או ממליצה על הצטרפות למוצר פנסיוני כלשהו.