תוכניות בונוסים

תכניות בונוס, כאשר מעוצבות ומבוצעות היטב, מהוות כלי רב-עוצמה בתמיכה באסטרטגיה העסקית של חברה.
לתכנית בונוס יש שתי מטרות מרכזיות:

  • כיוון התנהגות – הכוונת העובדים להתמקד ולתעדף את נושאים החשובים לחברה.
  • התאמת עלות עבודה לתוצאות העסקיות – רכיב שכר משתנה הגדל ומתכווץ בהתאם להישגיה של החברה.

לאורך השנים, ליווינו מאות ארגונים, ממגוון תעשיות ומגזרים, בעיצוב והטמעה של תכניות בונוס, בכל הדרגים, לארגונים גדולים כקטנים.

נגדיר ביחד איתכם את עקרונות תכנית הבונוס: אופן קביעת התקציב, ביצועי מינימום של החברה והשפעתם על תשלום הבונוס, יחס בין יעדי חברה ויעדים מחלקתיים ואישיים, תשלום על ביצועי יתר וקו התשלום.

באמצעות מערכת ComProcess של צבירן
, אנו מעמידים לרשות הלקוחות גם כלי רב-עוצמה לניהול תהליכי הבונוס, משלב התקצוב, דרך המלצות ואישורי המנהלים ועד לתקשורת לעובדים.