עמלות ותמריצים לאנשי מכירות

תכניות עמלות ותמריצי אנשי מכירות, כאשר מתוכננות ומבוצעות היטב, מהוות כלי רב עצמה בעידוד מכירות רווחיות ובישום האסטרטגיה העסקית של הארגון.
לאורך השנים, ליווינו מאות ארגונים, ממגוון תעשיות ומגזרים, בעיצוב והטמעה של תכניות עמלות ותמריצי מכירות, לארגונים גדולים כקטנים.
נגדיר ביחד אתכם נושאים כגון יעדי-סף (Threshold), תמרוץ עודף מעבר ליעד (Acceleration), עבודת צוות מול השפעה אישית של איש המכירות, Kickers קצרי מועד, תופעות של תשלום כפול על המכירה (Overlaps) וכדומה.

באמצעות מערכת ComProcess של צבירן, אנו מעמידים לרשות הלקוחות גם כלי רב-עוצמה לניהול התהליך, משלב התקצוב, דרך המלצות ואישורי המנהלים ועד לתקשורת לעובדים.